Opilý a problémový zákazník

Dne 8. 8. 2020 v noci oznámila na tísňovou linku servírka jedné z hospoda na nám. J. Žižky z Trocnova, Čáslav, že má uvnitř opilého a problémového zákazníka. Muž uvnitř rozbil několik skleniček, nápoje rozlil po podlaze, je vulgární a plivl na servírku.

Po příjezdu hlídky se muž uklidnil, byl vyveden z hospody a vyzván, aby uhradil útratu a škodu na majetku. Žádné peníze u sebe neměl. Hlídka se následně rozhodla, že si muže předvolá. Než mu ale byl v následujících dnech doručen dopis, aby se dostavil v určitý čas na služebnu MP k podání vysvětlení, muž se druhý den dostavil sám s omluvou. Z incidentu si v opilosti moc nepamatoval, ale byl ochoten uhradit škodu, která vznikla v hospodě. I když svého jednání velice litoval, pokutě za poškození majetku a veřejné pohoršení, neunikl.

vil v určitý čas na služebnu MP k podání vysvětlení, muž se druhý den dostavil sám s omluvou. Z incidentu si v opilosti moc nepamatoval, ale byl ochoten uhradit škodu, která vznikla v hospodě. I když svého jednání velice litoval, pokutě za poškození majetku a veřejné pohoršení, neunikl.